Pontgyűjtés - kinek jó ez?
2016. május 24. írta: Konrad

Pontgyűjtés - kinek jó ez?

Kell neked pontgyűjtő rendszer?

kerdojel.jpg

A Pontolo egy eszköz, hogy saját hűségrendszered legyen, de az első kérdés nem az, kell-e neked Pontolo, hanem az, kell-e neked hűségrendszer? Nézzük, mikor lesz az egyértelmű válasz az igen!

Legyenek rendszeresen visszatérő vevőid

Ha vannak olyan vevőid, akik hetente, havonta visszajönnek hozzád, akkor érdemes elérni azt, hogy még jobban szeressenek. Egy hűségrendszer elsősorban nekik fog szólni: az a cél, hogy inkább téged és ne a konkurenciádat válasszák, és az is cél, hogy minél többször visszajöjjenek.

Legyen időd a vevőkkel foglalkozni

Ahol nagy a pörgés, percenként két-három embert ki kell szolgálni, ott nagyon nehéz sikeresen használni a pontgyűjtést. De ha van legalább 20 plusz másodperced, akkor már van értelme ezzel foglalkozni: ez a plusz idő, amit egy vevőre fordítasz, bőven megtérül, akár 15-20%-os növekedést eredményezhet!

Tudj olyan ösztönző rendszert kitalálni, ami hasznos a vevőidnek

Vagyis tényleg megérje nekik pontokat gyűjteni. Ne érezzék azt, hogy ezzel csak te jársz jól!

Az első kettő adottság. A harmadik pont viszont kreatív feladat, de szerencsére vannak már jól bevált megoldások. A jövőben erről is fogunk írni a Pontolo blogon: megírjuk, neked, a te cégednek milyen hűségprogram lesz a jó megoldás!

A bejegyzés trackback címe:

https://pontolo.blog.hu/api/trackback/id/tr758745086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.