Egy jó hűségprogram önmagában képes az értékesítés motorja lenni. Egy olyan lendületet adhat a cégnek, amit csak nagyon sok hirdetési pénzzel lehetne másképpen elérni. De egy igazán jó hűségprogram ennél is többre képes!
Ez a több pedig az adatgyűjtés és az adatbázis építés. Nem elég a plusz forgalom, de kapunk olyan extra információkat a vevőinkről, a vevőink szokásairól, amelyeket máshogy meg se tudnánk szerezni. És a Pontolo segítségével még egy értékes dolgot kapunk: a vevőink e-mail címét. Kereskedőként fizessünk elő a Pontolo Pro csomagra, és nincs más dolgunk, mint felírni nekik pontot, máris szabadon letölthető az e-mail adatbázis. Ebben az adatbázisban csak azok szerepelnek, akik már pontot gyűjtöttek és regisztráltak is a Pontolo-ra.
Ez a megoldás több olyan marketing aktivitást is lehetővé tesz, amit korábban nem igazán tudtunk megcsinálni. Ezekről is szó lesz majd a következő bejegyzésekben!