A magyarok többségét gyakorlatilag mágnesként vonzzák a boltok akciói: a felmérések szerint átlagosan 3-4 különböző üzletben intézzük a bevásárlást, és gyakorlatilag mindent ott veszünk meg, ahol azt olcsónak gondoljuk. A hűségprogramokat is imádjuk - nem véletlen, hogy az áruházláncok egyre gyakrabban rukkolnak elő ilyen promóciókkal.
A Pénzcentrumon megjelent cikkre csak azt tudjuk mondani: igen, mi is ezt tapasztaljuk. Marketingesként az egyik legelső lecke az, hogy soha nem szabad magamból kiindulni. Az, hogy én nem szoktam például pontokat gyűjteni, nem jelenti azt, hogy más sem. Éppen ezért szeretünk mérésekre, kutatásokra alapozva dönteni, ha szakmai döntést akarunk hozni.
A pontgyűjtés lehetősége, a jövőbeni kedvezmény vagy ajándék olyan mozgatóerő, ami sok esetben vásárlási döntéseket is befolyásolhat: oda megyünk kávézóba, patikába, étterembe, szervízbe, ahol kicsi jobban járunk. És a hűségprogramok pont ezt segítik: van lehetőségünk jobban járni.
A Pontolóval pont ezt felismerve léptünk a piacra, és ezt szeretnénk tovább erősíteni.